Očarte svojich klientov

Prichádzajte na stretnutia štýlovo – autá značky Kia vám v tom určite pomôžu. A akú Kiu si vybrať, aby to malo vaše stretnutie grády ešte skôr, ako sa začne?

“Na prvý pohľad”

Hovorí sa, že človeka môžete zaujať už na prvý pohľad. Ono to ale platí aj naopak. Každého môžete už na prvý pohľad poriadne vystrašiť či znechutiť. A to platí aj pri pohľade na vaše auto. Aj keby ste prišli v najdrahšej limuzíne, ak by bola úplne zanedbaná a špinavá, na vášho potenciálneho zákazníka by určite zapôsobila skôr negatívne ako pozitívne. Vyleštená a krásne upravená Kia Ceed by ho v tom prípade rozhodne očarila viac, ako spomínaná dokonale moderná limuzína, ktorá by bola v hroznom stave.

Veď sa nad tým zamyslite. Keby ste si mali vybrať či nastúpite do najmodernejšieho auta, ktoré je absolútne zanedbané (či už po estetickej, alebo technickej stránke), alebo by ste mali nastúpiť do vyblískaného vozidla nižšej triedy, ktoré by ste si zvolili vy?

Pro, prosím

Okej, v prípade, že sa o svoje vozidlo poriadne staráte, nemali by ste mať problém so sebaprezentáciou aj v aute vyššieho rádu. Myslím, že v prípade Kie máte na výber z mnohých dosť slušných autíčiek. Napríklad už taká Kia ProCeed je už celkom pekný kúsok, ktorým môžete zapôsobiť nielen na klientov, ale aj na krásnu dámu, ktorú po stretnutí stretnete na ulici.

Prezentujte sa po svojom

Úplne najlepšie sa však budete prezentovať, ak pri výbere auta zohľadníte svoj vlastný vkus. Totižto, ak natrafíte na zákazníka, ktorý sa v autách vyzná, je dosť možné, že podľa typu auta zhodnotí aj vás ako osobnosť. Pokiaľ sa výberu bojíte, nechajte si poradiť silnou osobnosťou zo svojho okolia.  No ak ste dynamický a úspešný manažér či biznismen, nemáte sa čoho báť, pretože vaša povaha sa jednoznačne prejaví aj pri výbere vášho nového firemného vozidla.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *